Home » , » Download Xiaomi Stock ROM & USB Driver for all models

Download Xiaomi Stock ROM & USB Driver for all models

Posted by Andro New Phone on Friday 28 April 2017

Xiaomi Inc. is a privately owned Chinese electronics company headquartered in Beijing, China. It is the world’s 4th largest smartphone maker. The “MI” in the logo stands for “Mobile Internet”. It also has other meanings, including “Mission Impossible”, because Xiaomi faced many challenges that had seemed impossible to defeat. We have managed to provide all the necessary files like Stock ROM, USB Driver & Installation instruction; required for each Xiaomi device. Download Xiaomi Stock ROM | Download Xiaomi USB Drivers

Xiaomi Stock ROM & USB Drivers for all Models

Xiaomi Mi 1/1S Stock ROM:

  • Android version: 4.1.1
  • Country: All
  • File size: 180MB
  • Software version:V7.2.3
  • Xiaomi Mi 1/1S USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 1S Stock ROM:
Global: Stable | Developer

Xiaomi Mi 2/2S Stock ROM:

  • Android version: 4.1.1
  • Country: All
  • File size: 555MB | 366MB | 293MB
  • Software version: V6.7.2.0
  • Xiaomi Mi 2/2S USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 2/2S Stock ROM:
GlobalStable (Global) | Stable (China)

Xiaomi Mi 2A Stock ROM:

  • Android version: 4.1.1
  • Country: All
  • File size: 319MB
  • Software version: JLB54.0
  • Xiaomi Mi 2A USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 2A Stock ROM:
Global: Stable | Developer

Xiaomi Mi 3 Stock ROM:

  • Android version: 4.4.4
  • Country: All
  • File size: 646MB
  • Software version: 5.10.22
  • Xiaomi Mi 3 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 3 Stock ROM:
Global: Stable | Developer
China: Stable | Developer

Xiaomi Mi 4 3G/4G Stock ROM:

  • Android version: 4.4.4
  • Country: All
  • File size: 662MB
  • Software version: 7.1.2
  • Xiaomi Mi 4 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 4 Stock ROM:
Global: Stable | Developer
China: Stable | Developer

Xiaomi Mi 4i Stock ROM:

  • Android version: 5.0.1
  • Country: All
  • File size: 875MB
  • Software version: 6.7.1
  • Xiaomi Mi 4i USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 4i Stock ROM:
Global: Stable | Developer
 China: Stable | Developer

Xiaomi Mi 4c Stock ROM:

  • Android version: 5.0.1
  • Country: China
  • File size: 846MB
  • Software version: 7.3.1
  • Xiaomi Mi 4c USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 4c Stock ROM:
China: Stable | Developer

Xiaomi Mi 4S Stock ROM:

  • Android version: 5.1.1
  • Country: China
  • File size: 811MB
  • Software version: 7.2.5
  • Xiaomi Mi 4S USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 4S Stock ROM:
China: Stable | Developer

Xiaomi Mi 5 Stock ROM:

  • Android version: 5.1.1
  • Country: China
  • File size: 916MB
  • Software version: 7.3.4
  • Xiaomi Mi 5 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi 5 Stock ROM:
Global: Stable Developer

Xiaomi Mi Note Stock ROM:

  • Country: All
  • File size: 712MB
  • Software version: 7.1.2
  • Xiaomi Mi Note USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Note Stock ROM:
GlobalDownload

Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM:

  • Country: China
  • File size: 910MB
  • Software version: 7.3.1
  • Xiaomi Mi Note Pro USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM:
ChinaStable | Developer

Xiaomi Mi Note Prime Stock ROM:

  • Country: All
  • File size: 710MB
  • Software version: 7.2.3
  • Xiaomi Mi Note Prime USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Note Prime Stock ROM:
Global: Stable | Developer

Xiaomi Mi Max Stock ROM:

  • Android version: 6.0.1
  • Country: China
  • File size: 874MB
  • Software version: 7.3.1
  • Xiaomi Mi Pad USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Pad Stock ROM:
ChinaStable 

Xiaomi Mi Pad Stock ROM:

  • Country: All
  • File size: 548MB
  • Software version: 7.2.1
  • Xiaomi Mi Pad USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Pad Stock ROM: Global | China

Xiaomi Mi Pad 2 Stock ROM:

  • Android version: 4.4.4
  • Country: All
  • File size: 714MB
  • Software version: 7.2.1
  • Xiaomi Mi Pad 2 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Mi Pad 2 Stock ROM:
GlobalStable | Developer

Xiaomi Redmi 1 Stock ROM:

  • Android version: 4.4.4
  • Country: All
  • File size: 481MB
  • Software version: JHBMIBL31.0 (V5)
  • Xiaomi Redmi 1 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi 1 Stock ROM:
GlobalStable
SingaporeSingapore
ChinaChina

Xiaomi Redmi 1S Stock ROM:

  • Android version: 5.0.1
  • Country: All
  • File size: 699MB
  • Software version: V7.1.1
  • Xiaomi Redmi 1S USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi 1 Stock ROM:
Global :Stable
China: Stable

Xiaomi Redmi 2 Stock ROM:

  • Country: Global
  • File size: 667MB
  • Software version: V7.2.3
  • Xiaomi Redmi 2/Prime USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi 2 Stock ROM:
Global: Stable | Developer
ChinaChina Developer

Xiaomi Redmi 2 Prime Stock ROM:

  • Country: Global
  • File size: 654MB
  • Software version: V7.1.3
  • Xiaomi Redmi 2/Prime USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi 2 Prime Stock ROM:
Global: Stable | Developer
ChinaChina Developer

Xiaomi Redmi 3 Stock ROM:

  • Country: China
  • File size: 797MB
  • Software version: V7.3.2
  • Xiaomi Redmi 3 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi 3 Stock ROM:
China: China

Xiaomi Redmi Note Prime Stock ROM:

  • Country: Global
  • File size: 710MB
  • Software version: V7.2.3
  • Xiaomi Redmi Note Prime USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi Note Prime Stock ROM:
GlobalStable Developer

Xiaomi Redmi Note 2 Stock ROM:

  • Android version: 5.0.1
  • Country: Global
  • File size: 952MB
  • Software version: V7.2.3
  • Xiaomi Redmi Note 2 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi Note Prime Stock ROM:
GlobalStable | Developer

Xiaomi Redmi Note 3 Stock ROM:

  • Country: Global
  • File size: 1.1GB
  • Software version: V73.2
  • Xiaomi Redmi Note 3 USB Drivers: Download
Download Xiaomi Redmi Note 3 Stock ROM:
Qualcomm Global: Stable | Developer
Qualcomm China: Stable | Developer
MTK China: Stable | Developer

How to Flash Xiaomi Stock ROMs:

Step 1: Download the ROM of your device. Connect your device to the Windows PC/laptop via a micro USB cable, and copy the ROM file downloaded into the folder ‘downloaded_rom’ (Create the folder) in the internal storage of your device.
Step 2: Launch ‘Updater’ app on your device:
MIUI V6:Click the ‘…’ icon at the top-right corner, select ‘Choose update package’, and choose the ROM file you’ve put in ‘downloaded_rom’ in Step 1.
MIUI V5:Press the Menu button, select ‘Choose update package’, and choose the ROM file you’ve put in ‘downloaded_rom’ in Step 1.
How to Install Stock ROM in MIUI Xiaomi
How to Install Stock ROM in MIUI Xiaomi
Step 3: After choosing the right ROM file, your device will begin upgrading. Your device should automatically boot to the new version when the update is completed.


0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

.comment-content a {display: none;}